Erhvervsindretning

Erhvervsindretning

Har du brug for hjælp til ny erhvervsindretning?

Er der brug for nye øjne på erhvervsindretning i kantinen, på kontorerne, loungeområdet eller på venteværelset? 

Så kontakt en professionel indretningskonsulent allerede i dag, for den bedste kontorindretning handler ikke kun om smukt design. Det handler om at skabe netop de miljøer, kontorer og områder, der gør dine medarbejdere gladere og dermed også mere effektive.

Opgradering af eksisterende erhvervsindretning?

Har I overset eller ignoreret indretningen i virksomheden længe? Måske fordi hverdagen bare kører og det faktisk går rigtig godt? Det er jo dejligt, men medarbejderne ser det, og det gør virksomhedens gæster også. 

Ofte er kontorindretningen upersonlig og kedelig, og det er ærgerligt, for den afspejler din virksomhed. Og med en trist og måske forældet indretning, sender du samtidig de forkerte signaler til dine besøgende.

Det er sjældent nødvendigt at skifte alle møbler, dekoration og interiør. Typisk kan jeg genbruge en del af de eksisterende møbler og interiør, og så blot tilføje enkelte nye elementer. F.eks. plakater, malerier, grønne planter, loungestole og lign. 

Arbejdspladsindretning

Jeg har i tidligere job beskæftiget mig med arbejdspladsindretning, og det fylder stadig en del hos mig, da jeg oplever, at mange virksomheder husker at opdatere systemer og udstyr, men glemmer at opdatere indretningen og udsmykningen, så den afspejler nutiden.

Erhvervsindretning | Priser

PLAN - PRICE

text

text

text

text

text

text

text

Erhvervsindretning

Indretning af kontorer, kantiner, loungeområder,

kontorfællesskaber og venteværelser

Kr. 860,-
Pr. time

Kørsel afregnes med kr. 3,- pr/km. beregnet fra nærmeste adresse (Nyborg eller Fredericia). 
Hertil lægges evt. udgifter til bro eller færge.
Nævnte priser er ekskl. moms.

Her er et udpluk af udtalelser fra vores kunder...

Client Photo
Erhverv & Vækst Nyborg Kommune Stig Bøgh

Vi, Erhverv & Vækst Nyborg Kommune, valgte Boligstylist Charlotte Karlsson til at indrette vores nye Iværksættermiljø på Nyborg Havn da det betød meget for os at miljøet skulle fremstå brugervenligt, imødekommende og især som et moderne kontormiljø af tiden. Vi er meget tilfredse med dialogen i processen og især med resultatet af vores nye 200 m2 Iværksættermiljø i Nyborg.

Hjemmearbejdsplads lige midt i stuen derhjemme?

Det er nok de færreste medarbejdere der synes, at det lyder som den bedste idè.

Ikke desto mindre, er det den virkelighed der har ramt os sammen med Corona.

Ikke alle har et ekstra værelse stående som kan indrettes til hjemmekontor. Derfor er det vigtigt, at få hjemmearbejdspladsen med skrivebordet integreret pænt og ordentligt i stuen, køkkenet eller soveværelset.

Lad indretningskonsulent Charlotte Karlsson hjælpe med denne opgave. Ring allerede i dag på tel. 3013 5005.

Glæd dine medarbejdere med 1 times gennemgang, indretning af hjemmearbejdsplads og rådgivning hjemme hos medarbejderen. Det koster kun kr. 860,- ekskl. moms og kørsel.

Pssst… Måske undgår du samtidig en masse sygedage pga. smerter fra nakke og ryg. 

Før/efter foto: